Ritma FLEX Online CRM+
Perakende Seköründe , satışın yüksek ritimli akışı birazda oyun tadında takip edilsin istedik. Android uygulama , satış verilerini harmanlıyor ve çalışanları hedefinin neresinde olduklarını anlık olarak izlemelerine imkan sağlıyor. ... « Devamını oku »
Ritma Flex Online Servis Yazılımı çözümümüz, şimdi sahadaki teknisyenler için, mobil uygulama ile çok daha güçlü çok daha kolay. ... « Devamını oku »
Kale Kilit 2010 yılında Ritma Teklif Yönetimi ile müşterimiz olmuştu. 2014 yılında sistemi Ritma Flex ile Online Teklif Yönetimine taşıdık. Şimdi müşteri görüşü zamanı. ... « Devamını oku »
Madem CRM müşteriye özel davranabilmek demek o halde neden yazılımlarda müşteriye özel olmasın. ASTEL için CRM modüllerimizi bütünleşik bir satınalma operasyonu ile bir arada sunuyoruz. ... « Devamını oku »
2010 yılında Ritma Teklif Programını tercih ederek müşterimiz olan Referans Kimya, 2016 ile birlikte Online Teklif Yönetimi'ne geçiş yaptı. ... « Devamını oku »
Ritma Flex Online CRM Çözümünün Gürhan Group'ta devreye alınmasına öncülük eden Esra Akyıldız'a teşekkür etmek isteriz. Yeni işinde başarılar diliyoruz. ... « Devamını oku »
Zamanın dilinden anlamak gerekli. Madem işler güçler hayatımızın her yerimizde o zaman artık keyifli çalışmanın vakti gelmiş demektir. Yazılım çözümleri konfor ve keyif sağlamıyorsa , yanlış yorumlanmış demektir. ... « Devamını oku »
Canon Türkiye Yetkili Satıcısı Mas-Deha ile 2015 yılında Online CRM Yazılım projesini başarıyla devreye aldık. Ritma FLEX CRM kullanan müşterimizle bu kez bayi kanalı yönetimini güçlendirmek için yeni bir özel yazılım projesine başladık. ... « Devamını oku »
Ritma Teknoloji yazılım şirketimizi , Crm kavramını , 10 yıl boyunca ürettiğimiz yazılım projelerini , teknik uzmanlıklarımızı anlatmak istedik. ... « Devamını oku »
2000 li yılların başından itibaren popülerleşmeye başlayan CRM kavramı ( Customer Relationship Management - türkçe karşılığıyla : Müşteri İlişkileri Yönetimi Müşteri İlişkileri Yönetimi ) , özellikle Pazarlama dünyasında hızla sahiplenildi. Basit bir ifadeyle CRM, ürün ve fayda odaklı yaklaşım yerine müşteri odaklı yaklaşıma geçişi ifade ediyor. ... « Devamını oku »